Moet er nog sneeuw zijn …

Heel stillekesaan begint het hier te dooien. ’t Zal wel weer een smurrie worden …

Ik ben echt benieuwd wat de winter nog voor ons in petto heeft. Stiekem hoop ik dat de sneeuwvoorraad van hierboven helemaal op is. Het is welletjes geweest. Teveel op korte tijd is ook niet fijn. Alhoewel ik heel graag toegeef dat het er op foto mooi uitziet. Maar in ’t echt kan het serieus op m’n zenuwen werken …

En Milo, die geniet met volle teugen van het witte tapijt. Die ergert zich totaal niet, integendeel, die huppelt, springt en dartelt door de sneeuw heen. Volgens mij denkt hij dat het heel normaal is, sinds we hem in huis hebben, heeft het buiten al meer wit gezien dan iets anders …

18 gedachten over “Moet er nog sneeuw zijn …

  1. Dag anja, héél schone foto’s zijn dat hier…Maar in de radio heb ik gehoord dat het deze nacht weer zou gaan sneeuwen!!!!! Afwachten zeker!!!! Sorry hoor, maar ik geniet er even veel van als milo, met uitzondering dat ik mij nie ga rollen in de sneeuw….Fijne midweek gewenst….Lieve grtjs. van anny XXX

  2. whaahahahahhaha
    mamma, wat zeg je dat leuk,
    begint op mijn zenuwen te werken:-)

    wel ehhh
    nee hoor, wij hebben er geen last van,
    laat nog maar even dewinter is nét begonnen:-)
    voor de dieren mag het wel even dooien zodat ze weer wat te eten kunnen vinden maar dan….
    hoppa…. laat maar komen🙂

    xxx

  3. Van mij mag het stoppen hoor of het moet sneeuwen op de velden en de straten gewoon laten, dat zou nog leuk zijn.
    Je hebt er wel schitterende foto’s aan over gehouden!

  4. Vast leuk om te zien hoe Milo door de sneeuw dolt.
    Het witte landschap kan best mooi zijn, maar is ook vaak erg lastig, dat ben ik met je eens. Maar de foto’s zijn mooi🙂

  5. Awel, ik ben gisteren, voor de dooi, even door de dikke witte sneeuwlaag gaan crossen, Mamapippa. En het was ‘zalig’ En goed voor 1 keer, en met mijn zoon bij me, want ik reed me voortdurend vast🙂

    Ik wens jou en je geliefden een aangename aanloop toe naar een Zalige & uitermate liefdevolle (witte😉 Kerst!

    Groetjes

    Rudi

  6. O please laat het nog wat wit zijn.We hebben dat jaren moeten missen en wie weet wanneer er nog eens een sneeuwperiode komt. Maar ik begrijp wel dat veel mensen er een heekel aan hebben omdat het dagelijkse leven er zo door verstoord wordt. Maar is het niet een keertje nodig dat we allemaal wat rustiger aan doen en beseffen dat het leven ng wat anders inhoudt dan rennen van het een naar het ander? En het weer helpt ons een beetje daarbij.

  7. Nou ik geniet met volle teugen maar vanaf half januari mag het warm water regenen :-))
    Het is erg koud hier en het vriest !!
    Hier heeft het de hele middag nog gesneeuwd.
    kleine en heel grote vlokken.
    Fijne feestdagen en een goed 2011 gewenst.
    Groetjes🙂 Aly

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

