Sneeuwpret …

Tijdens de wandeling in het natuurgebied langs de Heimolen, gaf Amber een hele mooie impressie weer van sneeuwpret.

Ik zal de drie nodige stappen zo goed mogelijk proberen te omschrijven …

1. Probeer een zo groot mogelijke hoeveelheid witte vlokken in je handen te krijgen, hoe meer, hoe liever …

2. Druk je sneeuw-vangst zo dicht mogelijk tegen elkaar, zodat je een flinke bal krijgt …

3. Laat dan de zwaartekracht in één klap zijn werk doen,met een schurend geluid , gevolgd door een doffe ‘boink’, afgewerkt met een schaterlach die in gans het dorp te horen is …

Gelukkig voor haar was het een zachte landing op zo’n wit tapijt. Geen pijntjes, alleen maar lach-aanvallen, zelfs tot daags nadien.

En natuurlijk mocht het komische sneeuwballengevecht niet ontbreken, pret voor vader en dochter …

20 gedachten over “Sneeuwpret …

  1. Wat prachtige foto’s anja, amber leeft zich tenvolle uit hé met die sneeuwpret….en als toemaatje nog met vader sneeuwballen gooien..;..die pret kon nie meer bederfd worden ….Ik geniet ervan als ik er naar kijk….Lieve dinsdaggrtjs. van anny xxx

  2. Prettig spelen in de sneeuw, vader en dochter. Maar het is bijna gedaan, de sneeuw is aan het dooien, sneeuwpret is bijna gedaan. Maar wie weet bij jullie, wij wonen in west vlaanderen. En hier is het al meer moes de sneeuw. Als onze charly erin loop is hij gans nat.
    Groetjes
    Adriën

  3. vader en dochter in actie, dat is moeder niet ontgaan 😉

    Anja,ik wens je nu alvast fijne Feestdagen, moest t zijn dat ik de komende dagen weer nie aan een blogronde toekom 😉

  4. mooie foto’s Anja !! Ook nog proficiat voor jullie en Amber, en de sneeuwfoto’s van je postje na dit vind ik prachtig, ik krijg daar niet genoeg van. Die ondergesneeuwde landschappen, da’s toch heel erg mooi.
    Fijne kerstdagen nog. Volgende week herneem ik mijn blogaktiviteiten, nu eerst hier en daar wat bijlezen, alfabetisch sta jij vooraan, door die puntjes voor de blogtitel 😀

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

