Wandelen in de sneeuw …

Ik klaag dan wel vaak over de sneeuw die dezer dagen al in overvloed uit de lucht is komen dwarrelen, het heeft toch wel iets, zo’n sneeuwtapijt. Dat geef ik graag toe.
Zolang ikzelf niet met de wagen erdoor moet kan ik het aan, zoals ik hier al eerder zei …

Gisteren stelde manlief voor om ‘ns een sneeuwwandeling te gaan maken. Voor mij een ideaal moment om m’n fototrekkerke uit te laten, terwijl Ward en Amber onze kleine Milo konden begeleiden bij zijn allereerste echte wandeling. Want tot nu toe is zijn wandelterrein beperkt gebleven tot onze tuin …

Grappig eigenlijk om te zien hoe die kleine hondenbeentjes op momenten gewoon verdwenen in de sneeuw, maar Milo genoot zichtbaar evenveel als wijzelf. We wandelden aan de Heimolen, de sneeuw lag er redelijk dik ten opzichte van bij ons thuis, ook al is het amper 5 minuten rijden tot daar …

En terwijl de vlokjes sneeuw de grond opzochten, trokken wij de heide in …

En natuurlijk moest er ook nog eens een foto genomen worden van mijn twee lieverds (eigenlijk drie met Milo erbij), de keren dat zij allebei meegaan als ik mijn fototrekkerke uitlaat is zeldzaam …

Zo’n wandeling doet me eraan denken dat ik er nog voor moet zorgen dat ik iets vind om Milo mee te nemen op wandelingen, zonder dat ik hem zelf aan de leiband moet vasthouden. Anders heb ik mijn twee handen niet vrij om foto’s te nemen …

Af en toe jezelf ‘ns terug omdraaien en kijken vanwaar je gekomen bent, levert vaak interessante beelden op, die je anders niet zou zien …

(wordt vervolgd …)

15 gedachten over “Wandelen in de sneeuw …

  1. En milo op kop hé en fier poseren voor de foto! Wat een lieverd is dat! Welk ras is dat trouwens, zo’n knap diertje! Prachtige sneeuwwandeling hebben jullie gemaakt, goed koud maar stappen maar.

  2. prachtig mamma, wat een feest om te zien,
    ik kan er niet genoeg van krijgen:-)
    ik heb een lange lijn en die stop ik in mijn zak, zo heb ik toch twee handen vrij:-)

    kleine tip maar erg handig:-)

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

