De achterkant …

De deur was op slot, of ik kreeg ze in ieder geval niet open. Er was geen levende ziel te bespeuren en aangezien ik geen inbrekersgevoelens bezit, heb ik me tevreden gesteld met de achterkant …

Achter het geboortehuis staat een winkeltje van Natuurpunt. Met een ‘Welkom’-bord op de gevel.
Helaas, ook hier was alles muisstil en aardedonker. Volgens mij was diegene die er had moeten zijn de tijd verloren door te lezen in een boek van Ernest Claes …

21 gedachten over “De achterkant …

  1. “Hoe schoon is de wereld hoe schoon is de hei”, vroeger van toepassing…nu niet meer. Maar kijk toch eens naar die waterput, je ziet het bijna nergens meer🙂

    groetjes

  2. Een laat avondbezoekje anja, mooie foto’s zoals het vroeger was….Die waterput is héél mooi vind ik….Een wel te rusten en een fijn w;e. gewenst…Lieve grtjs. van anny

  3. Dag anja, kom je een fijn en aangenaam w.e. toe wensen…;En milo.. gaat die veel naar buiten in de sneeuw???? EN de poezen…..cliffert…..De mijne wil hier nie buiten hoor, die gaat in haar bakske!!!!! Lieve grtjs. voor jullie van anny xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

