In de mist …

Een maand geleden ben ik er in de mist op uit getrokken. Mijn fototoestel trok me richting Zichem. Maar onderweg kreeg ik het idee eerst even langs de abdij van Averbode te passeren. Veel foto’s heb ik er niet genomen, er liep naar mijn mening net iets teveel volk rond. Blijkbaar was er iets gaande in één van de zalen op het abdijplein.

Mist geeft zo’n speciaal sfeertje aan een foto, iets mysterieus, iets sprookjesachtig …

Omdat ik daar mijn fotokriebels niet volledig kon uitlaten, ben ik een stukje doorgewandeld en kwam terecht op het bijhorende kerkhof. Daar liep ik alleen rond en kon ik mijn fototoestel zijn gang laten gaan. Die foto’s zijn voor het volgende postje …

18 gedachten over “In de mist …

  1. Een prachtige mistfoto, heel mysterieus ook. Het hek nodigt uit om het even te openen en in die wonderlijke wereld te stappen… TOP Mamapippa!
    OT: jammer dat de foto’s niet opladen bij jou, je bent blijkbaar de enige die daar problemen mee had. Althans, dat hoop ik…
    Fijne weekend meid, geniet er van!

  2. This fog allures me to believe
    That I have seen not what is real
    Is it my eyes decieveing me?
    So I see spirits in the mist (…)
    © Dragonlord

    Ik hoop voor jou dat je zondag er niet mistig uitzien zal Mamapippa, en jij een klare kijk mag hebben op héél veel geluk, dat ik je van harte toewens!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

