Wolken in de lucht …

’t Is geen foto van vandaag, want de lucht ziet er voor ’t ogenblik maar grijs uit. Volgens mij hebben de wolken nog wel wat in petto voor binnen niet al te lange tijd.
Gelukkig gaat de temperatuur overmorgen weer een beetje naar omhoog (zeggen ze toch). ’t Mag wel even voor mij, want de puppy-plas-training loopt vertraging op door het vriesweer. Zeg nu zelf, waar ga jij het liefst je plasje doen … in de vrieslucht, of op een lekker warm plekje …
Inderdaad, mijn keuze zou ook snel zijn gemaakt.
Ik hoop dat Milo toch niet al te lang wacht vooraleer hij beseft dat dat warme plekje niet echt bestemd is voor de nodige waterlozingen …

15 gedachten over “Wolken in de lucht …

  1. whahaha hij zal denekn….
    baasje is zó stapel op me, die doet alles voor me,

    las jem aar nooit gaat straffen met peper in zijn neus en de neus erdoor halen, want sommige mensen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr s=die zou dat wel graag weillen doen,

    wat een lieve lieverd is het toch:-)

  2. – hmm, blijven trainen…

    – de laatste tijd hebben me meestal een egaal grijze lucht, verre van ideaal voor fotowerk en het heeft ook zijn invloed op het “gemoed” van iedereen

    groeten !

  3. Beetje geduld nog … komt dik inorde!
    Wachten tot het gras niet meer zo koud en nat aanvoelt of is het een reuke? die hebben daar geen last van hé. Kelly is een teefje en die duwt haar poepje in het vochtige gras … winter en zomer.
    Fijne week verder.

  4. Dag mamapippa,
    ik kom even vragen of jij het ‘stokje’ met favoriete woorden zou willen aanvaarden, want Création doet daar liever niet aan mee. Wil je mij dat spoedig laten weten, dan kan ik mijn berichtje aanpassen. Geen probleem als je het liever niet doet, hoor.
    Groetjes🙂

  5. Hier is nog wat sneeuw op komst en daarna zal het wat beter worden ,nou van mij mag het hoor,al het geglibber wat we nu hebben is niet leuk meer..Lastig he voor zo’n klein hondje ,kan me voorstellen dat hij af en toe een plasje binnen doet ,maar het komt wel goed
    Groetjes Elisabeth
    PS met mijn voet gaat het alweer veel beter!!

  6. Tja zit hier ook met zo ééntje (katertje), heb er vaak medelijden mee, maar in n kattebak ofzo wil hij niet, dus zo lang mogelijk ophouden en dan toch vliegensvlug naar buiten. Liever hij dan ik….

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

