Witte wollige takken …

’t Is zover, de eerste sneeuw van deze winterperiode is gevallen. Gisteren ging het hier enkel over een héél dun laagje poedersneeuw, maar vandaag ligt het tapijt er dikker bij. Ik hou van sneeuw als ik er kan naar kijken. Maar ik haat sneeuw als ik er met de wagen doorheen moet. Ik zit dan echt met grote schrik achter het stuur. Vanmorgen heb ik Amber en haar vriendinnetje naar school gebracht met de auto, ’t is niet ver rijden, maar de kleine weggetjes liggen er toch gevaarlijk bij. Maar ’t is me gelukt om met een droge broek terug thuis te geraken …

Milo heeft ondertussen ook al kennis gemaakt met het witte tapijt, kijk HIER maar

23 gedachten over “Witte wollige takken …

  1. goeie namiddag anja, een mooie foto, het heeft blijkbaar méér gesneeuwd bij jullie dan hier….Van achter het raam gezien is da héél mooi he zo’n sneuwwit tapijt….

    Lieve dinsdaggrtjs. van anny xxx

  2. hahaha, great tits! Ik dacht ook eventjes: “Oei!”

    Ja, ik zie de sneeuw ook liever van binnenuit bekeken dan dat ik er door moet hoor, want heelhuids thuiskomen wordt dan een vraagteken.
    In ieder geval heb je er weer iets moois van gemaakt!

    groetjes

  3. Die sneeuw vind ik heerlijk om in te rijden! Lol.
    Ik gleed vanochtend nog vrolijk door de bocht, was ietsje te snel onderweg. beetje bij sturen en hoppa, gaan we weer!🙂
    Nee hoor, wel verantwoord!
    Ben niet de zot die we tegenkwamen op de snelweg terug uit Nederland.. Wij reden 80 ofzo, vond ik eigenlijk al te hard, maar ok..
    Kwam er 1 voorbij met 110/120…
    Tsja nog geen 300m later had hij een piroutte gemaakt en stond hij tegen de vangrail, wij natuurlijk lachen!

  4. Goeie morgen anja, ik denk nie dat milo naar buiten zal gaan vandaag, Het is bitter koud, en wij zelf zien het al nie zitten in deze koude…..lieve midweekgrtjs. van anny xxx

  5. Wat mooi🙂
    Door al die winterpracht heb ik er gisteren wel een uur over gedaan om op’t werk te geraken.
    Normaal gezien maar 15min🙂
    Maar goed; nog even, en dan heb ik verlof en kunnen we zalig genieten van de winterpracht.

    Fijne woensdag!

  6. Mooi he die takken bedekt met zo’n laagje sneeuw ! Ben ook geen held op besneeuwde wegen, en ik woon in een woonwijk waar zelden of nooit de strooiwagen langs komt. Verleden jaar was’t zo erg dat ik zelfs m’n oprit niet opkon, ik schoof telkens terug naar beneden , brrrrr, krijg nog kippevel als ik er aan denk !

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

