Visser …

Ik wandel verder, want het toertje rond de plas van Rotselaar was nog niet ten einde. Ik was enkel een beetje moe door omstandigheden die jullie wel bekend zijn …

Ondertussen ben ik bezig Milo te helpen bij het maken van zijn blogje. Zodra het toonbaar is, laat hij het je zeker weten …

UPDATE: Milo nodigt jullie uit om een kijkje te komen nemen op zijn eigen internetplekje !

17 gedachten over “Visser …

  1. Leuk dat Milo ook gaat bloggen. Ik ben benieuwd🙂
    Vissen straalt rust uit. Ik vind het zelf iets te rustig en ga liever wandelen. Maar dit is in ieder geval een mooie foto met die herfstkleuren op de achtergrond.

  2. Ziet er daar heel rustig uit anja en dat heeft een mens soms wel eens nodig hé!!!!
    K’Ben gaan zien bij milo, een schatje hé, de fotokes zijn schoon, maar er is er eentje bij met zo’n blik van….please kom mij eens knuffelen….Je hebt er goed aangedaan anja om milo in huis te nemen….fijne vrijdag verder lieve grtjs. van anny

  3. Om eerlijk te zijn krijg ik het op m’n heupen van vissen…duurt te lang eer men iets vangt!
    Hartverwarmend ziet die kleine pup er uit!🙂

    groetjes

    en nu ga ik eens piepen op zijn blogje🙂

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

