Naar de lucht …

Men zei me vroeger altijd dat ik nooit in de richting van de zon mocht fotograferen …

Die mening is ondertussen al lang achterhaald, want zelfs recht in de zon foto’s maken, geeft een speciaal sfeertje. Het is alleen redelijk slecht voor mijn ogen.
Na deze foto’s genomen te hebben, heb ik ze nog lang zien schijnen in m’n ene oog …

Ik kan het nooit laten om omhoog te kijken, letterlijk dan. Ik zou het in de figuurlijke zin ook vaker moeten doen. De lucht, de wolken en de zon spelen zo dikwijls een schitterend toneelstuk dat moeilijk te evenaren valt …

12 gedachten over “Naar de lucht …

  1. nee da’ßniet te evenaren mamma,

    maar je processor van j e camera, kan wel kaduuk gaan heb ik begrepen, en als ik nu
    jok ….
    ben ik leugenaar: -)

    machtige toneel spelen voeren ze op daarboven

    slaap lekker
    xxx

  2. Foto’s naar mijn hart. Mijn kinderen zeggen altijd “ma loopt weer met haar hoofd in de lucht” Er is ook zoveel te zien in de lucht :zon,wolken,vogels en metalen vogels en dan niet te vergeten de sterren en de maan.Wanneer we in de ardennen waren dan hing ik ’s avonds altijd uit het raam te kijken .Het is dan aarde donker en het heelal is één flonkering, als de wolken tenminste hun bed hebben opgezocht!

  3. Tegen de zon in fotograferen wil prima, het levert vaak mooie foto’s op. Deze serie is ook geslaagd, vooral de eerste is erg mooi.
    Niet te lang tegen de zon inkijken is het advies, dan moet het te doen zijn.

  4. Toch heerlijk om letterlijk en figuurlijk met je hoofd in de wolken te zijn, alleen af en teo es met beide voetjes terug op de grond komen… en dan kan dat geen kwaad. Je eerste foto vind ik trouwens bijzonder goed geslaagd ! Knap !
    Groetje,
    AmaZony

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

