In de vlucht …

Stel …

Je wordt ’s morgens wakker en ontdekt dat je vleugels hebt gekregen. Je gaat naar buiten en waagt een poging, en wonder boven wonder nemen die vleugels je nog mee de lucht in.
’t Zou toch hemels heerlijk zijn …

Naar waar zou jij vliegen …

17 gedachten over “In de vlucht …

  1. oooh vliegen vrij als een vogel, dat zou ik ook willen
    maar waar naar toe? euhm, de wereld rond, boven alle mooie natuurparken
    en zo nu en dan heel heel hoog naar de hemel, daar eens een kijkje gaan nemen

  2. naar een wereld waar niets dan liefde en vriendschap heerst,
    daar zou ik mijn vermoeide vleugels dan de rust geven en
    genieten van het hemelse gevoel, dat er ergens nog een plaats
    is waar ik me thuis zou voelen, en dan, heel hoog , die mooie
    wolken doorbreken, om hen te zien die ik zo hard mis.
    Nadien, vlieg ik terug naar de werkelijkheid en …… word ik weer
    wakker , weggerukt uit een mooie droom

    Nikita xxxxxxxxxx

  3. Dromen kunnen zo verleidelijk zijn, vliegen naar en in de vrijheid maar liever niet alleen. Daarom dagdromen zo af en toe want vrijheid voor de een is vaak een beperking voor de ander. Delen is veel moeilijker,
    fijne dag

  4. Waar ik zou vliegen anja!!!!! héél héél hoog tot aande hemelpoort, en daar mijn moeke en vake knuffelen…..en dan weer over zee…..uit dromenland, terug met m’n twee voeten op vaste aarde…Ik wens je een heel fijne avond toe….

    Lieve grtjs. van anny xxx

  5. Vliegen ? Heerlijk lijkt me dat, dom dat we dat nog niet kunnen he, zou heel wat fileproblemen oplossen lol…
    Naar waar ? Heel de wereld rond en daar waar t mooi en warm is wat langer blijven rondhangen…. Seffes heerlijk verderdromen over dit logje … zzzzz
    Groetje,
    AmaZony

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

