Zeg maar, ik luister toch niet …

Er zijn katten, en er zijn katten …

Onze Mini is een schattebees, maar ze heeft zo haar eigen koppige karakter. Volgens mij kent ze haar naam goed genoeg, maar ze doet alsof ze hem nog nooit heeft gehoord, als je haar roept.
Ze wil geaaid worden, als het haar uitkomt. Ze krijgt regelmatig een race-kip-neiging. Ze zorgt ervoor dat ze het fototoestel perfect kan negeren. En zo zijn er nog wel een paar ‘speciallekes’ aan haar …

Maar nu bedenk ik me ineens, ze is een schorpioen van sterrenbeeld, … net zoals ik …

22 gedachten over “Zeg maar, ik luister toch niet …

  1. een sterke persoonlijkheid heet dat! 😀

    voor de rest is een schorpioen moedig, eerlijk, passioneel, intuïtief, vastberaden, magnetisch, .. moet ik nog verder gaan? 🙂 😀

    ja, ik ben er ook eentje! 😀 😀 😀

    heerlijke foto, mamapippa!!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

