Stiekem …

Mensen stiekem langs achter aanvallen met een fototoestel, is dat strafbaar …

19 gedachten over “Stiekem …

  1. Ik weet het niet. Maar wat ik wel weet is dat het volgens de wet niet toegelaten is iemand herkenbaar op het internet te zetten zonder hun uitdrukkelijke toelating. Tenminste, zo werd mij ooit eens door een advocaat verteld. Nochtans, het internet staat vol, dus ik maak mij daar alvast geen zorgen over.
    En als dat klopt zouden ze de wetgeving wel eens mogen aanpassen, want een wet die miljarden keren overtredenw ordt zonder gevolg, daar klopt iets niet mee.

  2. Maar nee anja, dat is nie straafbaar, zolang het maar nie bloot is hahaha….Ik wens je een fijne zondag verder en je foto’s zijn prachtig….Lieve grtjs. van anny

  3. Het zou maar erg zijn als zoiets strafbaar is🙂 Ze zuller er zeker geen bezwaar tegen hebben dat je hun zo mooi in beeld hebt gebracht! Heel geslaagd in z-w!
    Nog een fijne zondagavond,
    grtjs

  4. Of het strafbaar is of niet kan ik je niet vertellen maar wél dat ik deze in zwart-wit erg geslaagd vind. Je spreuk bovenaan is er een om te onthouden!!!!!
    groetjes

  5. Ach ik denk dat het allemaal mag als je de menen niet belachelijk op beeld brengt. Ik durf ook regelmatig vragen of ik een foto mag nemen.Meestal knikken ze ja of vragen ze van welke krant ik ben,hihihi! En een “neen “moet je vriendelijk accepteren. IK stoor me in elk geval niet aan wat de mensen van me denken als ik ergens aan het fotograferen ben.Ik heb veel te geconcentreerd bezig om daar op te letten.

  6. Nee joh, al n chance want dan zou ook ik al vaak een boete gekregen hebben. Op deze manier mensen fotograferen vind ik trouwens ook helemaal geen schending van de privacy…. Dan zie je op’t internet wel andere foto’s ! Maar daar wil ik dan weer niet aan meedoen… zolang je de mensen respectvol in beeld brengt zullen ze er wel geen bezwaar tegen hebben zeker;;
    Groetje,
    AmaZony

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

