Bij nacht en ontij …

Mijn foto’s zijn op, de beeldjestrommel is helemaal leeg …

Oops, wat nu gedaan. Een blik naar buiten leert me dat het pikdonker is, dus geen goed idee om foto’s te gaan nemen.
Of toch net wel …

Moraal van dit postje: ik moet er weer ‘ns dringend werk van maken om die fotodoos van mij bij te vullen.

24 gedachten over “Bij nacht en ontij …

  1. Maar die foto’s zijn juist héél mooi anja, het moet nie altijd klaar zijn om er iets mooi’s van te maken…

    Een fijne zondag wens ik jullie….Lieve grtjs. van anny xxx

  2. Ik zit met hetzelfde probleem ivm mijn fotodoos. Hij raakt op. En zomaar naar buiten gaan met dit herfstweer doe ik niet zo vlug.
    Toch kan je blijkbaar leuke foto’s maken met dit weer als ik zo door weblogland kijk.
    Die eerste foto van jou vind ik ook erg leuk met die gekleurde blaadjes ten opzichte van de donkere achtergrond. Kan best hoor!

  3. Het heeft iets spookachtig…halloween is dan ook nog maar pas voorbij he lol.
    Heb een tip voor je als de schoendoos leeg is: Maak eens foto’s van je tenen?😉

    groetjes

    Ps: Een nieuwe layout…hoog tijd dus voor tenen :p

  4. Zo een gebrek aan ‘reserve’, levert wel verrassend mooie beelden op hé, Mamapippa?!

    Wat het afscheid van jullie huisdieren betreft, kan ik me in je gevoelens inleven…

    Groetjes

    Rudi

  5. Leuk bedacht om in het donker te fotograferen. Zo ontdek je maar dat er dan ook leuke foto’s te maken zijn. Ik ben het wel eens met Joke dat de foto’s wat sfeer betreft wel hadden gepast bij Halloween🙂

  6. Dag anja, ik kom je een fijne start van de nieuwe week toe wensen.En November die is ook al bijna half weg….De tijd vliegt en vliegt..maar we worden iedere dag ouder….

    Lieve maandaggrtjs. van anny

    ps: mooie verandering van designe heb je….

  7. Oei oei de trommel leeg? Ja, snel bijmaken dan hoor!!!

    Hier is het ook met periodes hoor! Er zijn maanden dat ik hopen foto’s heb van de kids en soms maanden dat ik er amper heb!

    Groetjes x

  8. Tja ook bij mij staat t fotograferen in de herfst en winter op een lager pitje…. Maar bij nacht en ontij… nee dat heb ik er niet voor over, alhoewel ik t eigenlijk eens zou moeten doen, jeeee ……. levert weer es heel andere beelden op, je brengt me op n idee Anja, bedankt !
    Groetje, AmaZony

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

