Door de lucht weggejaagd …

Ik heb aan de Heimolen een hele tijd rondgekeken, met m’n neus naar de grond gericht om DE paddenstoel te vinden. Ik kreeg tips dat ze vaak onder berken tevoorschijn kwamen. Ik heb alle berken afgesnuffeld, met als enige resultaat prachtige stukjes mos …

Na de tijd verloren te hebben keek ik toch even naar omhoog, aan de ene kant waren er nog prachtige wolken te bespeuren …

Maar aan de andere kant kwamen er donkere, dreigende plukken op me afgedreven …

Tijd om mijn fiets naar huis weer te nemen … ach nee … geen fiets … ‘k was effe vergeten dat mijn autootje me naar daar had gebracht …

18 gedachten over “Door de lucht weggejaagd …

  1. Het zag er gisteren inderdaad uit of het kon elk moment beginnen regenen. Enkele druppeltjes heb ik gevoeld, daar bleef het gelukkig bij.
    In die mooie omgeving moet er toch wel eentje staan hè, maarja begin die maar eens te zoeken….
    Fijne vrijdag,
    grtjs

  2. oei….
    fiets weg…

    och arme….
    gelukkig maar dan dat je met de auto was:-)

    ‘k heb er gisteren nog 2 gevonden

    dit was een ietsje oudere maar wel mooi hé, net als oude mensen

    bai bai mamma
    xxx

  3. ik heb heel wat berken gezien en heb hem evenmin ge’vonden..

    en eerlijk gezegd ik denk dat het nu wel te laat is .

    een ecologisch verantwoorde fietsenstalling heb je daar gevonden !

  4. Dag anja, jammer dat je er gene hebt gevonden, maar mischien zonder met je neus aan de grond te lopen, val je er opeens toch op…….En met de fiets!!!! dat gebeurt ook dat men denkt dat je met de fiets bent, en je auto staat verderop…..Ik ben al eens buiten een winkel gekomen, en vond mijne auto niet…..moet je maar overkomen hé!!!! Ik wens je een fijne vrijdag toe….Lieve grtjs. van anny

  5. Hé wat jammer, nog steeds niet gevonden, blijven zoeken meis.
    Misschien eens het liedje zingen als je aan het zoeken bent.
    waar is die mooie paddestoel…rood met witte stippen…
    fijne vrijdag en op naar een fijn weekend..!!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

