Aan de plas …

Ik wandelde verder tot aan de plas en verbaasde me erover hoe weinig water er in stond in tegenstelling tot de andere keren dat ik er geweest was.
Dan was het tijd om me er even van te overtuigen dat er geen getuigen zouden zijn van mijn foto-trek-houding-capriolen, zodat ik met een gerust hart mijn gang kon gaan …

17 gedachten over “Aan de plas …

  1. Dag anja, het is hier even mooi om te zien die foto’s net als bij mizzd…..Wat kunnen jullie toch mooie foto’s nemen….Een lieve donderdaggroet van van mij anny xxx

  2. Hey…je schaamt je toch om de manier waarop je foto’s maakt? Zo in de natuur? Dan kan het me echt niet schelen hoor! In de stad trouwens ook niet…ik ga gewoon lekker m’n gang. Alleen ménsen fotograferen…dat doe ik niet graag…zéker geen onbekenden..ik denk dat ik daar te verlegen voor ben.
    Het spiegelen in een waterplas, dat is één van de mooiste foto-ontdekkingen voor mij sinds ik blog…ik zag dat bij jientje en kijk tegenwoordig zelf altijd uit naar een mogelijkheid om dat vast te leggen.. een bosven bijvoorbeeld…altijd goed! En vooral nu, nu de bomen zo mooi van kleur zijn!
    Groetjesss!

  3. Je hebt weer prachtige foto’s gemaakt,zeker de onderste vind ik super mooi .Soms moeten we gekke capriolen uithalen om alles mooi in beeld te krijgen .Ik heb dan ook liever geen mensen in de buurt .Ik ben wat ouder dan jij en als ik op de knietjes moet is het lastig opstaan haha ,dus liever geen toeschouwers dan !

  4. Je moet standpunten uitproberen, toch… Soms levert het fotograferen (languit, op de knietjes of in een kronkel….) de aanleiding voor een praatje of wat gegniffel. Het maakt toch niet uit als je maar lol hebt. als het maar mooie foto’s oplevert. En dat is je gelukt.

  5. Ik heb dat nog dikwijls, dat gevoel dat ik bekeken wordt omdat ik foto’s aan het nemen ben. Sommige mensen kijken ook met zo’n gezicht van…. waar neemt die nu foto’s van? 🙂 Ik vind het in elk geval geweldig om te zien hoe andere mensen moeite doen om een mooie foto te nemen!
    Heel mooie foto’s van het natuurgebied!
    grtjs

  6. Tja mamapipa, inspanningen doen om een mooie foto te nemen, daar zou je je niet voor moeten schamen. Maar toch begrijp ik het hoor… ik wacht ook meestal een rustig moment af, zonder toeschouwers. Hmmm… eigenlijk is dat nog gekker dan gewoon je gang gaan. Laten we afspreken om ons niets meer aan te trekken van die onbegrijpende blikken 😉
    Groetjes 🙂
    en ’t zijn prachtige foto’s hoor!

  7. Een mooie weerspiegeling op de eerste foto en wat een standpunt voor de laatste. Hopelijk stond je dan juist niet onder bomen met eikels…
    Ja het doet pijn als ze in bosjes op je hoofd vallen en dit jaar zijn ze groot die eikels.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

