Grondgroeiselen …

Ik wandel even verder met je in het natuurgebied ‘Molenheide’. Mijn doel was, zoals al eerder gezegd, DE paddenstoel vinden. Ik vond er verschillende, dus van een kale reis kwam ik niet thuis. Maar die ene had zich weer goed verstopt …

17 gedachten over “Grondgroeiselen …

  1. Hoi ! Een tijdje terug las ik je postje over de ‘Twilight’-boeken en nu wil ’t lukken dat mn dochter vandaag 2 tickets gewonnen heeft (via muziekblad Joepie) om op de Boekenbeurs naar de exclusieve screening en fandag van Eclips te gaan op zaterdag 6 november van 15-18u. Jammer genoeg kan ze zelf die dag niet daarom dacht ik direct aan Amber, zo zie je maar hoe sommige postjes toch wel blijven hangen he. Als we haar daar een plezier kunnen mee doen, graag gedaan dan (gratis hoor!), je hoeft ze alleen hier (in Puurs) te komen afhalen. We hebben 2 toegangstickets voor de boekenbeurs zelf + gouden armbandjes voor dat Eclips-evenement. Laat je me iets weten ? Je kan me evt ook een mailtje sturen op evanrillaer@hotmail.com Groetjes aan de Twilight-fans daar !
    AmaZony

  2. Zo overvloedig ‘de’ paddenstoel vorig jaar was zijn ze er dit jaar niet maar ze zijn er wel. Deze ‘vangst’ is toch ook erg mooi, zo echt herfstig.
    groetjes

  3. Mijn zoektocht in Vlaams Brabant naar die éne heb ik gestopt. Maar het was vandaag mijn lucky day en dat zal je zien morgen op mijn blog!
    Toch knappe foto’s van ook mooie paddenstoelen.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

