Neem gerust een straaltje zon mee …

Vanaf begin november breekt er steeds een donkere tijd aan. Niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk. Dat is toch hetgeen ik telkens weer opnieuw ervaar bij mezelf.
Het is niet altijd even gemakkelijk om ergens een lichtpuntje te zien (of te willen zien).

Voor iedereen die het moeilijk heeft heb ik een zonnestraaltje gevangen. Maak er gerust gebruik van …

22 gedachten over “Neem gerust een straaltje zon mee …

  1. Het gekke is, dat ik meer moeite heb met september/oktober dan met november.. Wie weet omdat ik dan alweer zo verlang naar de winter?
    Maar inderdaad, even het lichtpuntje nog meepakken!

  2. IK wil ook zon, aan een touwtje en dan ga ik er deur per deur bij langs met mijn zonnetje en kom een beetje vreugde schenken, ( ach , kon dat maar hé)

  3. Vandaag heeft de zon ons in de steek gelaten. Maar gisteren was ze volop aanwezig en hebben we ons laten verwennen door haar stralen 🙂

    Nog een fijne avond!

  4. de zon heeft hier uitbundig geschenen en de hemel was bij momenten blauw ….blauw . Ik heb de zonnestralen gretig gevangen en in een doosje gestopt om er telkens een paar uit te halen als het duister en kil is om mijn hart te verwarmen.
    November ,dan zeg ik tegen mezelf “kop op nog tot 21 december en dan lengen de dagen alweer.Wat zijn nu nog die handvol weken “! Geniet van het kaarslicht en dromerige muziek ,want straks is er weer de onstuimigheid van de lente en de zomer. Liefs en sterkte in het verdriet dat je nu kent.

  5. goeie avond
    ik ben toevallig op u site geraakt
    en moet eerlijk toegeven dat ik het hier allemaal heel mooi vind
    dus kon ik het niet nalaten iets te schrijven onder reacties
    ik wens je een hele fijne avond en tot ziens xxx
    britt

  6. Via, via hier beland en het is de moeite. Ik vind het een heel mooie blog. Het schrijven gaat je blijkbaar goed af en ook de foto’s mogen gezien worden !!!
    Groetjes

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

