Even meedrijven met de wind …

12 gedachten over “Even meedrijven met de wind …

  1. ik kan niet slapen vannacht
    ik kan zelfs nog niet gapen
    ik ben ontzettend bang !
    het is Halloween, heb je daar al aan gedacht?
    buiten hoor ik vreemde dingen
    heksen die rond hun ketel springen
    tovenaars die toveren van hocus pocus pats
    de spoken doen hun vreugdedans
    ik begin te roepen en te kelen
    daar komen ze al aan met zijn allen
    ik schreewde, heb je die griezels ook gezien ?
    maar toen zeiden zij allen
    “Het is morgen pas Halloween !!”

    Dikke Halloween knuff
    xxx

  2. dag anja, gaat het een beetje!!!!! Met die dagen komt weer van alles naar boven, maar bij mij is dat ook zo…Laten we dus samen ons meedrijven met de wind…Lieve grtjs. van anny xxx

  3. laat je wel niet meedrijven met die heksen hé vanavond als ze je komen halen,ik zou niet graag hebben dat ze je in de soep draaien en dat je er als een muis weer uitkomt
    een fijn Halloweenweekend wens ik je
    liefs dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

