Slaap zacht, lieve Gitan …

Vanavond hebben we beslist om onze hond Gitan naar zijn hondenwolk te laten gaan …

Hij heeft een heel goed, fijn, en lang leven (16,5 jaar) achter de rug, maar het doet pijn om deze beslissing te nemen. Ook al omdat we onze Floris begin dit jaar eveneens hebben moeten afgeven …

Hopelijk vinden ze elkaar op hun wolkjes …

Gitan, je zit voor altijd in onze harten … slaap zacht en zonder pijn, mijn lieve vriend xXx

30 gedachten over “Slaap zacht, lieve Gitan …

  1. Dat doet pijn zo’n beslissing maar je het kan denk ik niet anders….. veel sterkte met het verwerken van dit afscheid. De mooie herinneringen blijven. xxxxx

  2. Terwijl ik dit lees krijg ik al tranen in m’n ogen …
    Heeeeel veel sterkte, maar vergeet niet dat je hem een supergoed leven hebt gegeven !
    XXX Annie

  3. Lieve Anja,

    een dier moeten afgeven doet ontzettend veel pijn en vooral een hond.
    Ik heb al katten moeten afstaan en dat doet enorm veel pijn.
    Ook twee honden heb ik moeten doen inslapen en dat is al een hele tijd geleden.
    Als ik nu naar foto’s kijk, dan rollen de tranen nog over mijn wangen.
    Het is natuurlijk de beste beslissing die je neemt want ze laten lijden is geen optie, maar het doet toch verdomd veel pijn.

    Ik wens je heel veel sterkte toe en laat de traantjes maar vloeien.
    Zo’n vrienden verliezen doet echt pijn.

    Liefs

  4. Jemig lieverd, ik lees dit nu pas, wat mooi geschreven scheet en wat KUT is het he……maar wij mogen wat onze dieren betreft nooit egoïstisch zijn, dat is onze sterke kant, wij kunnen een beslissing nemen voor onze liefste vriendjes!
    Hij is nu op een mooie wolk waar heel veel vriendjes hem zullen verwelkomen, ik wens jou en je hele gezin alle sterkte met die oh zo grote verlies, en voor Gitan, r.i.p ! xx

  5. oei wat jammer! Denk met plezier aan het dier terug en bedenk dat het nu geen pijn meer heeft. Loslaten is altijd moeilijk en een beetje meesterven. Sterkte voor jullie allemaal.

  6. Moeilijk zo’n beslissing maar soms heb je gewoon geen keuze, zeker gezien de leeftijd. Koester de mooie momenten en weet dat hij n goed leven gehad heeft dankzij jou en je gezin. Sterkte !
    Groetje,
    AmaZony

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

