Herfstkleurtjes …

Bedankt iedereen, voor al de mooie verjaardagswensen die ik kreeg,
langs welke weg dan ook.
Het deed me deugd !!!
xXx

17 gedachten over “Herfstkleurtjes …

  1. Hihi, bij de bovenste foto dacht ik nog even dat het een berijmd landschap betrof, maar bij de andere foto’s werd het mij snel duidelijk dat het een speciaal effekt is.
    Eigenlijk hou ik het meest van 100% onbewerkte foto’s, misschien uit zelfbescherming, want ik heb het geduld niet om daar iets mee te doen. Hier en daar zie ik foto’s die eigenlijk niet meer echt eerlijk zijn zelfs: op amper 10 km van mijn deur iedere vrijdag een zonsondergang zoals ik die hier hooguit één keer per jaar meemaak, da’s er een beetje over hé 🙂

  2. Wel mooi hoe je hier de herfstkleurtjes in ‘kleur’ zet, en ook al ben ik niet zo voor dat photoshop-gedoe, geef mij maar puur natuur of pure fotografie , toch moet ik toegeven dat ’t n speciaal effect geeft, mooi uitgewerkt.
    Groetje,
    AmaZony

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

