24 oktober 1970 …

Da’s dus op de kop 40 jaar geleden …

Een dag die het leven van mijn ouders totaal veranderde.
Een dag waarop ik een heel mooi kado kreeg van hen, namelijk mijn leven …

Bedankt mams en paps !!!
xXx

28 gedachten over “24 oktober 1970 …

  1. hieperdepiepppp hoeraaaaaa, mamapippa!!!

    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    ik hoop dat deze nieuwe locomotief jou doorheen de mooiste dagen, uren, minuten, seconden, nanosec .. brengt! :-))

    maak er een onvergetelijke tijd van!!

  2. hallo anja, kom je een héél fijne, en aangename verjaardag toe wensen…Geniet ervan, want 40j is een mooie leeftijd…….” lang zal ze leven in de gloria”;;;;

    Liefs van anny en drie dikke piepers XXX

  3. lang zal je leven lang zal je leven lang zal j e leven in de gloria,
    in de gloria,
    in de gloria,

    mamma… van harte gefeliciteerd en nog heel veel jaren.

    maak er een zalige dag van en laat je 40e levensjaar een héél mooi jaar worden mamma,

    xxx

  4. Dag Mamapippa,

    ik ben er weer.
    Ik neem stilaan de draad weer op.
    Ik wil je graag komen bedanken voor je lieve en bemoedigende woorden.

    Ik wens je een fijne zondag!
    Lieve groetjes van Elle

  5. Dag Mamapippa,

    ik kan het toch niet laten om jou te feliciteren.
    Ik wens je een prachtige dag toe met alle mooie dingen.
    Nog vele jaren in liefde, geluk en een goede gezondheid.

    Ik vind dit een prachtig eerbetoon aan je ouders…dit doet me wel iets!

    Drie dikke verjaardagskussen!

  6. Hartelijk gefeliciteerd ! Hoopp dat je een gezellige dag hebt gehad.
    Kom via via op dit log en zie dat je jarig bent, leuk.
    Je hebt mooie foto’s op je site, kom zeker terug kijken.
    Groetjes en onthoud….het leven begint bij 40 😉

  7. Met een dagje vertraging wens ik je een gelukkige verjaardag !Tenslotte blijf je een héél jaar lang 40! Geniet ervan “,je bent in de fleur van je leven “zeggen ze hier!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

