Enthousiasme is aanstekelijk …

Dochterlief heeft, in februari van dit jaar, voor haar verjaardag de drie eerste boeken in de Twilight-reeks kado gekregen. De vierde heeft ze, sinds die in de boekenwinkel ligt, ook in haar bezit.
Nu kan je me geloven of niet, maar ze heeft sinds februari nog niks anders gelezen dan die reeks. Steeds maar opnieuw … ik weet niet aan de hoeveelste ronde ze bezig is, ik ben echt de tel kwijt …

De twee dvd’s van de reeks liggen ook steeds binnen handbereik, en in de herfstvakantie gaat ze met Ward naar de derde film kijken in de cinema. Haar enthousiasme over Twilight is overweldigend, onontkoombaar, constant aanwezig en vooral aanstekelijk.
Want ik ben gisteren begonnen ik het eerste boek. Tot groot jolijt van Amber, omdat ik steeds had gezegd dat die boekenreeks mij niet ging liggen. Ik moet bekennen, ook al zit ik pas in het prille begin van het verhaal, het staat me aan. Ik kan mijn Ambie-Bambie geen ongelijk geven …

Dus de komende tijd vertoef ik tussen weerwolven en vampieren, en droom weg bij de romantische gedachte aan Edward Cullen.
En dat voor iemand die morgen de kaap van haar 40ste herfst bereikt …

13 gedachten over “Enthousiasme is aanstekelijk …

  1. Nou ik wens jullie veel plezier met lezen.
    De harry potter reeks kon me 1x boeien, maar verder nee bedankt. Die weerwolven enzo, echt niet mijn ding. 😉
    Ik geniet wel van de herfst..

  2. Twilight is voor iedereen en als je begint te lezen, kan je niet anders dan verliefd worden op Edward en de derde dvd komt begin december uit ;o)
    Geniet er van voor je het weet zit je in morgenrood

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

