Wie heeft er het licht uitgedaan …

23 gedachten over “Wie heeft er het licht uitgedaan …

  1. Mamapippa ik kom je een goede zondag avond toe wensen, geniet van je avond. Mooie super foto en zo scherp, hoe heb je dat klaar gespeeld om die kat zo te zetten.
    Groetjes
    Adriën

  2. zo’n grappige foto :o)
    je kon niet naast mij kijken in zot van vlaanderen dat was duidelijk en mijn mama zat vlak naast mij, die blonde dame, de andere kant zaten mijn 2 vriendinnen

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

