Even kijken door de takken …

Vandaag ben ik begonnen met een nieuwe uitdaging. Op de site Schrijfveren wordt elke dag een nieuw onderwerp opgegeven om je schrijfzin op te wekken. Mijn eerste poging is een feit.
Benieuwd … neem dan eens een kijkje in mijn Schrijfkist

20 gedachten over “Even kijken door de takken …

  1. dag anja, heb je dat nog in je zitten van vroeger anja??? Door de takken gluren..haha

    Maar je foto’s zijn schoon….Lieve midweekgrtjs. van anny xxx

  2. Eigenlijk vind ik het nu bijzonder zwart-wit foto’s terwijl dat vroeger zo gewoon was. Deze beelden geven op de een of andere manier ook de sfeer heel goed weer .. Knap gedaan.

  3. Wat een mooie foto’s !
    Het doet me wel een beetje denken zo aan een decor voor een griezelfilm 🙂 (zo dat zwartwit, die kerk met die takken… !)

  4. Hey Pippa!
    Ik ga onmiddellijk eens kijken naar die schrijfveren, dat interresseert me wel si!
    thanks voor de tip! enne, k moet je niet meer vertellen dat je foto’s prachtig zijn hé!
    prettige dag nog!
    liefs
    Christa

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

