Dicht bij mekaar …

28 gedachten over “Dicht bij mekaar …

  1. Je foto’s zijn zo mooi gewoon een woord prachtig. Vroeger heb ik bij jou veel geweest, voor je mooie foto’s te bewonderen, nu heb ik een nieuwe blog onder een andere naam. Doordat ik mijn vroegere blog heb verwijderd door medische redenen.
    Groetjes en tot nog eens.
    Adriën

  2. Je foto’s zijn weer prachtig ,tis een heel dorp zo te zien .Wat zijn er veel he ,ik kan er geen genoeg van krijgen en heb vandaag ook weer veel plaatjes gemaakt .Heb je de Rood Witte al eens gevonden ?,hier groeien er heel erg veel dit jaar
    Groetjes Elisabeth

  3. IK mis ook alleen de kabouters nog! Voor de rest ziet het er vooral sprookjesachtig uit!
    Maar misschien was ik er zo maar voorbijgelopen want ik heb geen fotografersoog! Dat is iets speciaals, dat oog!

  4. ik kom je een fijn begin van de nieuwe week wensen,het zonnetje heeft haar best gedaan vandaag,dan kan de maandag toch niet meer stuk
    en hoe is het met Ward zijn rug,gaat het een beetje met de revalidatie,niet te veel pijn?
    liefs dolfijntje

  5. O dit is mooi, vooral de eerste , maar de laatste ook precies (is moeilijk te vergelijken omdat die zo klein is). Er zijn al veel paddestoelen gefotografeerd, maar deze zijn wel heel mooi geslaagd… sjapoo !
    Groetje,
    AmaZony

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

