Het bos in …

Vorige week, op de miezerigste dag van allen, kreeg ik ze weer. De fotokriebelgekte, ik moest en zou naar het bos hier even verder trekken en op paddenstoelen gaan jagen. Een jacht, die dit jaar redelijk geslaagd is, maar die ene prachtige rode met witte stippen heb ik tot nu toe nog nergens gevonden …

Er stond wel een kleine rode te pronken, maar die was zijn witte stippen vergeten aan te trekken. Even verder botste ik op een paar stoeltjes die ik nog nooit eerder had gezien, paars van kleur. Ik vond ze redelijk verdacht …




22 gedachten over “Het bos in …

  1. Dag anja, paarse paddestoelen heb ik nog nooit gezien, ze zien er echt mooi uit…Mischien moet je eerst uit kijken naar kabouter spillebeen, want die zit op een rooie paddestoel met witte stippen, heen en weer te wippen……

    Ik wens je een fijne vrijdag toe lieve grtjs. van anny

  2. Deze zijn ook mooi hoor.
    Probeer de rood met witte eens te zoeken in wat hoger gelegen gebieden, ik heb het vermoeden dat ze in gebieden waar ze zeldzaam zijn eerder te zien zijn op wat hoger niveau. Meer dan een vermoeden is het helaas niet.
    Fijn weekend in ieder geval.

  3. Je begint toch aardig in de buurt te komen met de rood met witte stippen volhouden hoor de kaboutertjes komen vast nog langs om het schilderwerk af te maken 😉 maar die paarse vind ik toch ook erg leuk en mooi om te zien.

  4. Ohh ,heb je ze nog niet gevonden de rood met witte stippen ! Maar wel die mooie kleine Paarse ,ik heb ze ook op de foto en ze zijn zoooo mooi,ik heb geen idee hoe ze heten maar ach ,what’s in a name !!

  5. Hallokes dag anja, het wordt vandaag een prachtige dag….Dus geniet ervan en ga er maar op uit, zodat wij hier volgende week weer mooie foto’s kunnen bewonderen…Ik wens jullie een heel fijn w.e. toe…Lieve grtjs. van anny xxx

  6. Op zich vind ik de rodekoolzwammen zeker zo mooi als de vliegenzwam…
    Je zal ‘em nog wel tegenkomen , die rode met witte stippen, want ik vind dat er dit jaar meer te zien zijn dan andere jaren. Succes ermee !
    Groetje,
    AmaZony

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

