Liefdesmuziekjes …

Om een inspiratieloze blogdag door te komen is het soms handig om een duwtje in de rug te krijgen. Die kreeg ik vandaag op Plinky, daar wordt elke dag een nieuw onderwerp aangeboden. Ik denk dat ik daar de komende maanden wel ‘ns vaker ga langsgaan …

Vandaag stond er de vraag welke ‘Liedjes Top 3’ je voor de liefde van je leven zou samenstellen.

Dit is zonder twijfel de mijne:
(Als je op de titels klikt word je naar YouTube gebracht, en kan je even meegenieten …)

Deze laatste werd trouwens tijdens onze huwelijksmis gespeeld, ik krijg er nog steeds kippenvel van.
Ben je beniewd hoe we er op die heuglijke dag uitzagen … om te beginnen 15 jaar jonger en een tiental kilootjes magerder (vooral ik dan)…

14 gedachten over “Liefdesmuziekjes …

  1. Anja je houdt dat niet voor mogelijk als je dat zo terug ziet he!!!!! Zo’n mooi jong stel….Jammer dat een mens moet verouderen he!!!!! je gelijkt wel op “sissy” en haar droomprins….Ik wens je een fijne midweek toe en geniet van je dag….

    Lieve grtjs. van anny xXx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

