Zij …

Zij is de zon en de maan voor mij,
zij heeft het beste van allebei.
Zo mysterieus
en zo warm tegelijk
en ze doet iets met mij …

(Marco Borsato)

Het nieuwe schooljaar brengt ons op de been. Zo moesten we de voorbije week op zoek gaan naar een Herderstasje.
Natuurlijk een ideaal moment om het fototoestel mee te nemen, ne mens weet nooit wat hij tegenkomt in de wilde natuur. Stiekem had ik gehoopt op zo’n mooie rode paddenstoel met witte stippen, maar helaas, ik heb hem niet gevonden …

Wel vond ik, langs de kant van de weg, deze jongedame, met herderstasje in de hand. Waarschijnlijk voor de zoveelste keer weer wachtend op haar moeder, die altijd weer veel te ver achterblijft om van vanalles en nog wat foto’s te kunnen nemen …

21 gedachten over “Zij …

  1. Goeiemorgen Anja,

    Is t nog altijd herderstasje zoeken en laten drogen voor de les natuurkunde?
    Dat was in onze tijd al. Ik spreek dan van 40 jaar geleden.

    Hoe is t met Cliffert ondertussen?

  2. Dag anja, mooie foto van amber, ze is fotogeniek he!!!!Maar wat is herderstasje??ik wens je een fijne nieuwe start van de week toe…..Ben nog eens gewwest om te stemmen, maar ze zeggen dat ik al mijn stem heb uitgebracht….sorry hoor anja, maar ik doe m’n best…..Lieve grtjs. van anny xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

