In de graskant …

De graskant langs kleine weggetjes …

Je vindt er vanalles. Kriebelbeestjes, kleine en grote bloemetjes, achtergelaten rommeltjes, en heel af en toe een Mamapippa die in de meest elegante positie probeert om van zo dicht mogelijk bij de grond foto’s te nemen …

Aan die niets vermoedende voorbijganger wil ik alsnog mijn excuses aanbieden voor mijn belachelijke houding …

22 gedachten over “In de graskant …

  1. De foto’s zijn zeer geslaagd. Ik vind de laatste het mooist. En je hebt er een grappig stukje bij geschreven. Het doel heiligt de middelen he, dat is hier ook het geval. Fijne dag!

  2. Je lag toch weer nie plat op je buik zeker om die foto’s te nemen??? Ik neem vandaag zo’n bloemeke mee van ginsteren he anja…..Ik wens je een fijne maandag, en cliffert moet vandaag binnen zeker????

    Lieve grtjs. van annyxxx

  3. Leuk dat je kwam kijken en een reactie achterliet op mijn log.. Ik zie hier ook heel mooie foto’s zo ook deze zwart-wit serie. De reactie van voorbijgangers is heel herkenbaar en levert soms hilarische momenten op, gewoon blijven doen.

  4. Mooi ,ik voel het zelfs al kriebelen tegen mijn been als het wiegelt in de wind!
    Kon je niet vlug een kiekje maken van die voorbijganger,dan dacht hij zeker dat je kierewiet was!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

