Rosse streken …

Wie zich afvraagt wat er met de rosse kittens is gebeurd, die we hier vonden in ons tuinhok, die moet ik eigenlijk het antwoord schuldig blijven. We hebben ze maar één dag gezien, de volgende dag waren ze weg. Waarschijnlijk heeft mamapoes ze verhuist naar een plek waar de menselijke belangstelling niet zo groot was. Wie weet, zien we ze nog wel ‘ns door de tuin sluipen …

Wie zich afvraagt hoe het met de rosse rakker Cliffert hier in huis gaat, die kan ik meedelen dat hij al een flinke jongen aan ’t worden is. Zo’n flinke jongen dat we hem ervan verdenken dat hij zijn mannelijke hormonen heeft ontdekt. De manier waarop hij Mini soms benadert, laat niet veel plaats voor een andere interpretatie van zijn bedoelingen. Vandaar dat ik vandaag de dierenkliniek heb opgebeld om voor hem een ‘Bed without Breakfast’ te boeken in de dierenkliniek, waar hij na een nachtje slapen en nuchter blijven, vakkundig van zijn kroonjuwelen zal verlost worden. Maandagavond checken we hem in en dinsdagnamiddag checken we hem terug uit …

Maar beloof me één ding … vertel het hem nog niet …

28 gedachten over “Rosse streken …

  1. Hallo
    Ik zag je net reactie bij mij ,dank je daarvoor en je bent altijd welkom ! Wat een schattige kater ,ik smelt als ik dat koppie zie en die schattige roze voetzooltjes .Gelukkig is hij zich nog nergens van bewust de kleine ondeugd.
    Groetjes Elisabeth

  2. ooo nee …niet doen….
    Doe die foto`s weg voor dat ik ze zie.
    Ik kan er niet tegen….

    nou ja..te laat ik heb het gezien en ja hoor…ik ben door mijn hoeven gegaan.
    Wat een lekker ding zeg.
    Echt een plaatje.
    ja die balletjes die op de voor laatste foto te zien zijn moeten maar eens even naar de dierenarts.
    Mijn katjes kunnen zich die dag ook nog goed herinneren. ( knipoog)

  3. Dag anja, super mooie foto’s van cliffert, en ocharme ik mag er nie aan denken dat ie binnen moet!!!! Maar beter nu laten doen danlater he…..En zo te zien wordt dat ne ferme kater anja, want die heeft grote pootjes!!!!! Geef hem maar een aaitje van mij als die binnen gaat he…beloofd!!!!

    fijn w.e. gewenst lieve grtjs. van anny xxx

  4. Hihi, grappig 🙂
    Hij zal wel wat verdikken hoor, als zn kroonjuweeltjes weg zijn 🙂
    Bij onze Charlie was dat in ieder geval wél van toepassing…(weegt momenteel 6,4kg en voor de castratie amper 4kg…)
    Hou hem maar goed in beweging 😉

    Fijne dag nog!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

