Kijkje op het station …

24 gedachten over “Kijkje op het station …

  1. Wat neem jij toch duidelijke foto’s anja…..Maar als je fotoliefhebber bent en het nodige materiaal….dan kan dat nie anders of tip top in orde zijn he!!!!!

    Hoe is het met cliffert,, groeit die nog een beetje????

    Fijne dinsdag gewenst…….Lieve grtjs. van anny xxx

  2. Hoe vaker ik op jouw blog kom en je prachtige foto’s zie, hoe meer goesting ik krijg om een degelijk fototoestel te kopen!
    Fijne dinsdag Mamapippa!
    Lieve groetjes van Elle

  3. Antwerpen Centraal is een heel mooi station Anja,zowel binnen als buiten,dat moeten nogal kunstenaars geweest zijn die dat gebouwd hebben.hopelijk heb je er nog van dat Anja
    een fijne dinsdag
    dikke knuffel dolfijntje

  4. Kom je een fijne midweek toe wensen anja….T’is wel ene met regen, maar het houdt mij nie tegen om naar mijn vrienden een goeie dag te zeggen….

    Lieve grtjs. van anny xxx

  5. Lang geleden dat ik dat nog eens live heb gezien…de dierentuin staat nochtans al een paar jaar op onze agenda…maar door daar te staan gaan we er natuurlijk niet geraken hé 🙂 Dus bedankt al voor de foto’s :-)))

    Groetjes x

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

