Vliegen of zwemmen …

Keuzes maken … soms een zeer moeilijke opgave.
Want wat kies je, het één, of het ander …

Ik betrap me er zelf vaak op als ik in een winkel ben dat ik iets, na veel twijfelen, in mijn karretje of mandje leg, om het daarna dan toch maar weer terug in de rekken een plaats te geven.

Kiezen is ook zo’n dubbel gevoel. Want als je voor het ene kiest, zal je nooit weten of het andere beter was. Want anders had je het andere moeten kiezen en wist je niet hoe het ene zou geweest zijn.
Tja, ’t is altijd ’t één of ’t ander hè …

15 gedachten over “Vliegen of zwemmen …

  1. Ja anja, een keuze maken is soms heel moeilijk he!!!!!! en er zijn zoveel keuze’s in het leven….Ik wens je een heel fijne zondag toe, en weer prachtige foto’s hiet te zien.

    Lieve grtjs. van anny

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

