Getijgerd ros …

En wat jullie ook mogen denken over die vondst in het tuinhok van eergisteren, er is absoluut geen enkele kans dat er ook maar één kitten binnen gehaald wordt. Het zijn tenslotte wilde katjes, ze hebben, tot voor we ze ontdekten, geen enkel levend menselijk wezen gezien.
Bovendien zullen ze weldra de weide wereld intrekken, samen met de mamapoes. Mamapoes is vermoedelijk uit de buurt, want die is duidelijk mensen gewoon. En ook als de kittens besluiten terug te keren naar hun ‘geboortekot’, zijn ze welkom, maar we zijn geen Bed & Breakfast, dus voor hun eten zullen ze zelf moeten zorgen.
Binnen een maand moeten we bij de dierenarts zijn voor de balletjesverwijdering van onze eigen rosse rakker Cliffert, en als er tegen dan nog ros in de tuin te bespeuren valt, steek ik mijn licht eens op over het steriliseren van zwerfkatten. Want ik wil ook niet dat hier binnen afzienbare tijd weer een babyexplosie plaatsvindt.

8 gedachten over “Getijgerd ros …

  1. Begrijp je volkomen pippa ! krijgen hier ook regelmatig zwerfkatten en/of gedumpte poezen in de tuin op bezoek…. vind t altijd zielig en we geven ze dus wel eten, ze kunnen schuilen in ons tuinhuisje en met toestemming van onze eigen kater mogen ze de tuin als speelplaats gebruiken, maar ze allemaal binnennemen ? sorry nee dat gaat niet….
    Groetje en fijn weekend ! AmaZony

  2. toch mamma.

    denk ik dat j e die katjes niet de wilde natuur in moet laten trekken, op de eerste plaats richten ze een enorme slachting aan onder jonge vogels eenden ganzen en konijnen en op de tweede plaats zal “elke ” jager
    op ze schieten,

    plaats ze dan in een asiel, waar ze misschien bij een boer terecht komen of breng ze naar een boerderij, en neem mama poes dan mee, maar mama,

    laat ze NIET aan hun lot over….

    alsjeblieft,

    xxx

  3. ik kan je begrijpen
    wetende dat mijn buurvrouw een 40tal katten had hier naast de deur
    pfffffffff allemaal wilde katten neit gesteriliseerd met alle gevolgen van dien
    zij gaf ze wel eten dus ik hoef je geen tekeningetje te maken
    vreselijk
    en ik dacht aan iets
    ik ben zeker dat floris je nog een kadootje wou nalaten of was dit niet meer mogelijk?

  4. hey mama,ik kan je geen ongelijk geven hoor,als die kittens gaat binnen pakken staan er misschien morgen nog meer kittens aan je deur en je kan ze toch niet allemaal eten geven hé,hoe graag je ze ook ziet.
    een fijn weekend mama liefs dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

