Even vlug tussendoor …

Eigenlijk is het best wel vermoeiend, die dagen dat manlief in het ziekenhuis doorbrengt …

In de voormiddag is het lichtjes uitslapen, de hoogstnoodzakelijke dingen doen, eten en richting ziekenhuis vertrekken. ’s Avonds plof ik me neer in de zetel, met de laptop bij de hand, maar dan ontbreekt me meestal de goesting om nog een blogronde te maken, waarvoor mijn excuses. Maar het doet me altijd enorm deugd als ik de reacties lees van jullie allemaal.

Bij deze wil ik jullie dus stuk voor stuk een dikke knuffel toesturen xXx

12 gedachten over “Even vlug tussendoor …

  1. Ik kan het me voorstellen dat het je niet in de koude kleren gaat zitten! Die bezoekjes terug die komen echt wel weer. 😉
    En tot die tijd ben ik veel te benieuwd hoe het met Ward gaat… Dus kom ik hier gewoon lezen!

  2. Oeie anja, wat lees ik hier!!!!! je ventje geopereerd!!!!! Maar alles is goed verlopen lees ik, dat is het voornaamste…..K’zit hier thuis met een gestresseerd ventje, daarom kon ik ook nie bij iedereen op bezoek gaan….Sorry anja, maar ik verschoot ervan….Wens je ward veel beterschap toe en hou er de moed in…..

    Lieve grtjs. van anny xxx

  3. Dag Anja, ik ben ook een roker en heb al twee rugoperaties achter de rug.
    Het roken kon ik al vanaf de tweede dag want mijn man ging met mijn bed rijden naar een rookplaats buiten.
    Verder heb ikzelf nooit schrik gehad van de operaties maar ik weet dat dit voor geliefden anders is.
    Toen mijn man na de eerste operatie op mijn kamer kwam vroeg hij direct of ik mijn tenen kon bewegen…dit ging zonder moeite en hij was superblij.
    Nochtans had hij voor de operatie niet de indruk gegeven dat hij schrik had.
    Maar een rugoperatie is dan ook niet te onderschatten.
    Ik wens je nog heel veel sterkte toe en hoop dat hij vlug revalideert.

  4. hey Anja,je moet je niet excuseren hoor dat je niet kan komen,je ventje staat nu op de eerste plaats en verdiend jouw alle aandacht.even aan jou zelf ook denken Anja,het is al vermoeiend genoeg
    een fijne avond verder liefs dolfijntje

  5. Ik begin soms te denken dat dit soort dingen erger is voor de partner dan voor diegene die het moet ondergaan….
    Snap je helemaal, hoor!
    Veel sterkte voor jullie en hopen op een snel herstel!

  6. Even weer bij gelezen, het is niet niks gelukkig is alles goed gegaan.
    En straks is hij weer thuis en kunnen jullie beiden weer een beetje tot rust komen.
    Nog even volhouden.
    Groetjes Anja.

  7. Bedankt voor de knuffel!
    Inderdaad heel vermoeiend.
    Mijn vrouw lag ooit eens een dag of 4 in het ziekenhuis toen mijn kinderen nog klein waren. Ik nam dan familiaal verlof, maar was uitgeput.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

