Even geen fotootjes …

Vandaag (dinsdag) wordt Ward in het ziekenhuis opgenomen voor een operatie aan z’n rug. Door een hardnekkige hernia zijn er uitpuilende deeltjes aan zijn ruggenwervel ontstaan die de zenuwen naar zijn been helemaal beklemmen. Door die uitpuilingen te verwijderen kunnen de zenuwen weer helder nadenken, en zijn been weer het juiste, pijnloze gevoel teruggeven.

Het is voor de chirurg zelf een ‘routineklus’, Ward zelf blijft er ook vrij rustig onder, maar ik weet al een paar dagen geen blijf met mezelf. Ik zal pas weer een beetje rust vinden als ik het bed, met Ward erin, terug de kamer in zie komen en de verlossende mededeling hoor dat alles goed is verlopen.

De zin ontbreekt me even om fotootjes klaar te maken om hier neer te zetten …

13 gedachten over “Even geen fotootjes …

  1. dat begrijp ik erg goed,

    maar mamma, …
    ga er van uit dat alles goed komt en jij heel gauw weer samen met hem zit te lachen en hij zonder pijn is,

    rugpijn is afschuwelijk om te hebben…

    lieve groet en ik steek een kaarsje aan voor jullie,

    lieve groet,
    xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

