Als ik een giraf was …

Als ik een giraf was
met zo’n lange nek,
dat zou ik heerlijk vinden,
dat leek mij dan te gek.

Wat zou ik het bekijken
van hier boven af,
door dat goede uitzicht
wat mijn nek me gaf.

Ik hoefde niet te dringen
om vooraan te staan.
Ook als ik de laatste was
dan zou me niets ontgaan.

(Henk van Zijp)

16 gedachten over “Als ik een giraf was …

  1. soms idd wel handig zo’n laaaaaaaaaaaaaaaange nek

    maar over het algemeen niet denk ik 🙂

    Mooie serie foto’s van deze langnekken, mooi kleuren

    een heel fijne week, Bram

  2. hey Anja,dat zijn toch mooie dieren hé die giraffen,die zien tenminste alles uit de hoogte,nooit de moeite doen om op hun tippen te staan om iets te zien.een fijn begin van de nieuwe week
    liefs dolfijntje

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

