Een schubbetje meer of minder …

18 gedachten over “Een schubbetje meer of minder …

  1. Niet een echt huisdiertje !! Maar al die foto’s doen me er aan denken met de kleinkinderen daar eens heen te gaan!

    Inderdaad ik heb een dubbel gevoel momenteel :Oef even de tijd voor mij alleen,en wat is het hier nu stil!!

  2. wat een schitterende leguaan mamma,

    ik heb ze op aruba echt gezien, maar daar worden ze ook gevangen om supi di mongo van te maken….

    ik zag er een zitten maar hield de verblijfplaats natuurlijk geheim voor de jager 🙂

    wat een prachtig dier

  3. Hallo, niet direct mijn favoriet huisdier 🙂 Erg hé een dier met een minder mooi uiterlijk heeft pech in de mensenwereld, denk maar aan de spin 🙂 Lieve groeten,

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

