Ribbedebie naar Walibi …

Op de Walibi fanpage van Facebook werd er een wedstrijd in het leven geroepen ter gelegenheid van de 35ste verjaardag van het pretpark, waarbij je tickets kon winnen. Het leek me nog wel ‘ns het moment om m’n kans te wagen en ik stuurde dan ook een foto in waarmee ik stemmen moest ronselen. Ik had echt nooit gedacht dat het geluk aan mijn kant zou staan, maar met de hulp van de vele lieverds op Facebook die de moeite deden om me te helpen (bedankt allemaal), is het gelukt. Twee tickets komen nu onze richting uit.
Amber en ik gaan dus binnen nu en weet-ik-juist-wanneer ons ‘ns goed amuseren. Ward kan jammer genoeg niet mee, vanwege zijn rugprobleem …

Het is geleden van november 2005, dat we Walibi onveilig maakten. Ik herinner me nog ‘De Weerwolf’, een houten achtbaan. Op het eerste zicht ging die redelijk menselijk, totdat we er zelf inzaten. Amai, diegenen die weten waarover ik spreek, lachen er nog steeds mee …

Ikzelf ben nogal terughoudend als het gaat over van die wilde toestanden, maar Amber die is niet te stoppen, die wil elk fenomeen in zo’n pretpark uitproberen. Het zal dus wat worden, ik hou m’n hart al vast …

Dit is de foto die ik instuurde …

En hier is een kleine collage van 5 jaar geleden …

17 gedachten over “Ribbedebie naar Walibi …

  1. hallo anja, je ziet dat het 5jaar geleden is, amber was nog een kleine meid, vergeleken bij nu….Fijn dat jullie gewonnen hebben en dat je samen een fijne dag gaan kunnen beleven samen…

    Fijne zaterdag gewenst. Lieve grtjs. van anny

  2. Fijn dat je gewnnen hebt ,dan is dat nog zo leuk om er heen te gaan,want de prijd voor entreekaartjes is ook niet mis hé!!
    Geniet er maar van en keer terug met even mooie foto’s als 5 jaar geleden. Je kleine meid is ondertussen al een kleine dame geworden.

  3. t Was voor ons een kleine moeite, Anja.
    Geniet er maar dubbel en dik van, samen met Amber.
    We willen dan hier wel een verslagje lezen, hé 😉
    Nog een fijne zondag!

  4. Haha je hebt het weer gehaald zie ik….Wel het is te hopen als je naar walibi gaat, dat het een mooie zomers dag zal worden(niet te warm) zodat jullie samen veel kunnen genieten…Amber kijkt er verzeker al naar uit!!!!

    Fijne zondaggrtjs. van anny xxxx

  5. Proficiat met je tickets! Dat wordt vast weer leuk!
    Ik ben er zelf ook jaren geleden geweest. Helemaal vanuit N-Limburg met de trein.
    Ik heb daar toen in zo’n roze-paarse rollercoaster gezeten. Mijn beugel was maar slapjes vast, alsof hij er elk minuut uit kon springen. Ik dacht echt dat ik eruit ging vliegen. Ik weet niet of die coaster nu nog bestaat maar hij was zeker aan vervanging toe! 🙂

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

