Beweging …

Oké, we gaan wandelen …

Even kijken op de site van Natuurpunt welke wandeling ons zou liggen. De keuze viel op de ‘blauwe wandeling door de Demerbroeken’, eentje van 4 kilometer. En iedereen die me een beetje kent, weet dat die 4000 metertjes voor mij al een uitdaging zijn. Maar goed, Amber en ik, met het nodige vocht in ons rugzakje op weg. Eerst met de auto naar Testelt, om daar vanaf de kerk te vertrekken, richting Demerbroek …

Na een klein stukje ‘gewone weg’ stuurden de blauwe pijltjes ons richting bos, waar we een kapel tegenkwamen. Heilige Joseph, bescherm ons. Wat ik toen nog niet wist was dat Joseph vooral mijn voeten had moeten beschermen tegen de plotse beweeglijkheid …

Ik heb even binnengekeken door het deurraampje, maar het bleek niets anders te zijn dan een opberghok, wat ik vreemd vond. Dus geen indoor-foto’s, dan maar even de gespinnewebde ramen vastleggen …

En dan maar verder, dieper het bos in, naar hogere sferen …

Lopen op de rand van een afgrond is nu wel wat overdreven, maar ’t had er toch iets van weg. Gelukkig werden er stevige bouwsels voorzien, zodat men niet per ongeluk zou verongelukken …

Het zweet stond al serieus op mijn neus te blinken van de kleine klim, maar gelukkig spoorde dit bordje me weer aan om verder te gaan …

(wordt vervolgd …)

14 gedachten over “Beweging …

  1. Amai, lijkt mij toch een mooie wandeling dat.
    Ik wandel te weinig.
    Krijg heimwee aan onze reis in Schotland, waar er nauwelijks een dag voorbij ging zonder een stevige wandeling.

  2. Dag anja, een beetje tegengehouden geweest deze morgen…..Je hebt hier schone foto’s genomen….vooral in dat bos. Kan het geloven dat je begon te zweten!!!!! K’Zweet ik al van er naar te kijken.;;Een fijn w.e. gewenst.

    Lieve grtjs. van anny xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

