Rosse rakker …

Weet je nog … mijn zoektocht naar een rosse kater …

Ondertussen is onze kleine Cliffert al flink gegroeid, 3 maanden oud, steeds in voor een spelletje en bovendien een knap kereltje. Hij weet hier iedereen om z’n pootje te draaien …

22 gedachten over “Rosse rakker …

  1. *slik* Deze foto’s maken mij héél stilletjes. Ze zijn écht prachtig maar hij doet me zo aan mijne Pleute denken die ik door die 2 kattenhaters hier moest weg doen. Ik weet dat ik geen andere keuze had maar als ik die foto’s hier zo zie komen de traantjes toch nog steeds zelfs na 3 jaar :-(((

  2. Een echte playboy dus, hihi … ,-)

    i.a.o jouw reactie op mijn blog: Ik zeg altijd Anja: “Ik ben blij dat ik zo oud mag worden, er zijn er velen die t nie halen, hé!”

    Zonnige groetjes uit Limburg 🙂

  3. Maar anja dat ik die lieverd nu heb overgeslagen , ik geraak er ook nie door….als ik denk van bij iedereen te zijn geweest…..lap dan is het niet zo…..Maar cliffert is een schat van een kater…..wacht maar tot ie groter en groter wordt, het wordt een prachtbeest…..Een fijne donderdag verder gewenst…

    Lieve grtjs. van anny xx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

