Woordspeling …

Ik las zopas een berichtje op een krantensite en ik citeer:

Filip Dewinter meldt op Twitter:
“Op de Antwerpse Grote Markt donderdagavond in de buik gebeten door agressieve Mechelaar.”

Nu schrik ik toch een beetje … mijn man is afkomstig van Mechelen. Hopelijk krijgt die ook geen agressieve buien …

16 gedachten over “Woordspeling …

  1. die gaat jou hooguit kietelen met een veertje:-)

    maar wat bezielt zo’n man om dewinter in zijn “buik”?? te bijten……

    pffffff….
    hij zeker een statemanent maken 🙂

  2. Mamapippa you are the best, ik lach me krom met je blogje van vandaag. Haal de muilband maar boven tot je man thuiskomt dan kan je hem korven hahaha en hou vooral de kittens binnen en beschermd….

  3. whahaaaa, ik zou ‘m een muilband aandoen, mamapippa! 😉

    en ‘m zeker aan de leiband houden! 😀

    wil je mss mijn zweepje lenen? 😀 😀 😀

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

