Trappen maar …

Dochterlief is zoals mijn moeder steeds zegt ‘nen halve jongen’. Van heel klein al, was ze meer geïnteresseerd in autootjes dan in poppen. Volgens mij is ze één van de weinige meisjes die nooit in haar leven een Barbie-pop heeft gehad. Ze gaat liever voor de stoerdere dingen, ook qua kledij. Ze is zelden (zeg maar nooit) te zien in een jurkje of een rokje. Geen franjes en frulletjes voor haar.

‘Crossen in den hof’, is dan ook een bezigheid die ze helemaal ziet zitten. Gelukkig voor haar is onze tuin daar voorlopig ook nog heel goed voor geschikt omdat hij enkel bestaat uit een braak stuk grond dat op regelmatige tijdstippen wordt afgereden met de grasmachine.

Voor alle duidelijkheid, deze foto’s zijn niet vandaag genomen, want met zulke temperaturen zou ze snel oververhit geraken …

21 gedachten over “Trappen maar …

  1. 🙂
    dat deed ik vroeger ook, en ooooh wat had ik de pest aan jurkjes,
    je bewegingsvrijheid is niehil in die dingen.

    you go amber,
    crossen….
    maar niet met dit weer nee:-)

  2. ik dacht al amai is die nu zo aan t crossen in deze hitte ??
    Ik heb ook nooit n barbiepop gehad , mn dochter al evenmin, hoef nog steeds geen franjes en troelalas, wel rokjes/kleedjes maar moet gewoon makkelijke moderne kledij zijn, is toch ook niks mis mee. Met de tijd gaan die jongensachtige kantjes er wel min of meer wat uit hoor, maar n echte chichi madam zal t misschien nooit worden, hoeft ook niet he ! Ze zal haar weg wel vinden….

  3. Mooie foto’s enne dat kwajongen zijn kan er ineens helemaal uit zijn zene. Ik zat hier ook met zo’n meisje die kleedjes, rokjes etc maar niets vond. Nu ze ouder is is ’t totaal omgeslagen en is ze de eerste om ’n nieuwe parfum, make-up en schoenen met hakjes te vragen 😉

  4. een heel fijn weekend mamapippa en laat de dochter maar crossen,dat is gezond,bij mij zal het veel minder zijn dit weekend,de fietsen zijn bij de handelaar om grote nazicht te doen,elk jaar doe ik dat voor ik in verlof ga,je weet maar nooit hé
    liefs dolfijntje

  5. Ik herken mezelf daar pas in. Wellicht doordat ik met twee oudere broers opgegroeid ben. Autootjes, legoblokken en heel weinig poppen (wel monchichi’s.)

  6. Mooie actie foto’s!
    Mijn dochter was ook een halve jongen.Wat wil je, ze was de jongste van drie en de twee anderen zijn jongens!! Ze is nog altijd een dooral en niet vies om karweitjes op te knappen die meer geschikt zijn voor mannen..

  7. Schone foto’s van amber, dat crossen zit er wel goed in he anja…..Laat ze maar crossen dat is goed voor haar……Ik wens jullie een heel fijne zondag toe.

    Lieve grtjs. van anny xxx

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

