Smelt, smelt, smelt …

Pffff …

Meer komt er niet uit …

12 gedachten over “Smelt, smelt, smelt …

  1. nu is het wel bloedheet hé meisje,een beetje té,maar waar vind je nu verkoeling als je een hele dag moet werken,maar in 2006 was het ook héél warm,herrinner je dat nog,ik wel,want toen is mijn mama begraven
    liefs dolfijntje

  2. Na het eten heb ik een lang dutje gedaan in de zetel. Bijgevolg kan ik nu niet slapen en zit ik voor de pc en doe ik een blogronde 🙂
    Ik wens je een fijne vrijdag Mamapippa en de aanloop naar een leuk weekend!
    Lieve groetjes van Elle

  3. Hahahhaha ’t is al zoals hier dus maar hela eigenlijk zijn wij héél boos op jou hé !
    Vrouwtje zat wèèr verliefd te kijken naar je katjes ¨*zucht* hoe kan ze nu leren dat katten héél stom zijn als jij zo’n knappe foto’s post ?

  4. Hoi Anja,
    Ik kom je nu alvast een tof weekend wensen!
    Hou het hoofd koel en geniet er van …

    Puffen doen we allemaal deze dagen, zeker?! 😉

  5. ACH ANJA, t’is bangelijk als je naar de temperaturen kijkt!!!! hier is het ook maar alleen blazen en pffffffffffffff….Fijn w.e. gewenst en hopelijk krijgen we wat afkoeling, want t’is nie te doen he…..Ik dank je ook nog voor je lieve bezoekjes die je brengt….

    Lieve pfffffff grtjs. van anny xx

  6. Ja ja soms is een fietstochtje lekker fris.
    Deze stoere jonge dame trekt zish nergens wat van aan …. trappen maar.
    Ha ha mooie kiekjes, ook van de andere blogjes natuurlijk … dag dag een fijn zweterig weekend.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

