Knisperen …

Haiku: een vorm van Japanse dichtkunst, geschreven in drie regels van 5, 7 en 5 lettergrepen.

Ik heb me er nog nooit eerder aan gewaagd, maar het was een uitdaging die aan me bleef trekken. Dus had ik twee keuzes: de uitdaging aangaan, of ze totaal negeren. Ik koos voor het eerste …

13 gedachten over “Knisperen …

  1. prachtig mamma,
    dat is wat je zegt méteen raak 🙂

    mooi om dat vuur te zien en die assen …

    ik kan het haast ruiken:-)
    morgenavond zit ik aan de bbq daar zal het er ook wel zo uit zien 🙂
    ik geniet bij voorbaat.

  2. Ik heb er mij de kop altijd over gebroken.. Wij moesten ze op school maken.
    Ik kan het gewoon niet. 😉
    Oefening baart in dit geval ook geen kunst, hahaha.
    Die van jou daarentegen is echt heel goed geworden!

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

