Cijfers en letters vliegen rond de oren …

Bij deze wil ik even mijzelf excuseren voor het feit dat ik de laatste tijd niet voldoende aandacht besteed aan jullie allemaal. Het reageren op jullie blogjes schiet er een beetje bij in.

Midden juni-tijd is ook examen-tijd, waardoor dochterlief Amber mijn aandacht meer nodig heeft. Ik probeer haar zo goed en zo kwaad mogelijk bij te staan in haar leeropdrachten. Iets dat alsmaar moeilijker wordt, want als ik de leerstof van het zesde leerjaar zo eens bekijk, stel ik mij de vraag of ik dat zelf nog wel allemaal tot een goed einde zou kunnen brengen.

De cijfers en de letters vliegen hier bijna letterlijk door de lucht. Niet altijd even aangenaam, maar een noodzakelijk kwaad …

15 gedachten over “Cijfers en letters vliegen rond de oren …

  1. Excuses hoeft niet meis, je kunt je aandacht maar een keer goed besteden.
    En het belangrijkste meld zich eerst.
    De rest komt later wel weer.
    Fijne maandag en succes..!!

  2. ja ik weet wat het is meid hier vlogen de cijfers ook in het rond dit weekend
    ze hadden alle twee wiskunde
    hihihi nog even doorbijten en ze zijn er van af!!
    succes voor je lieve meid!

  3. Kinderen kunnen deze tijd eigenlijk geen kinderen meer zijn, en tegen dat ze eigenlijk hard moeten beginnen leren, worden ze futloos… Maar uw dochter heeft daarna wel 2 maanden vakantie om te bekomen en volgend jaar naar de echte grotere school 😉

    Groetjes en succes!!

  4. 🙂 ik doe mee met je verwaarloostrend 😉 op bloggebied dan toch. Hier ook ff drukdruk en dan de examens. Als het een troost kan zijn : ik volg de leerstof in het middelbaar wijselijk vanop afstand 😉

    Lieve groetjes en nog een fijne dinsdag

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

