Straks is ze weer thuis …

Het weekje zee-klassen zit er straks weer op voor dochterlief. Zijzelf zal het spijtig vinden, maar ik vind het fijn. Zo zie je maar, een mes snijdt steeds aan twee kanten.
Ik kijk er naar uit haar terug te zien, ook al is ze pas van maandagochtend weg. Mijn moederhartje heeft haar gemist, al moet ik zeggen dat ik deze keer, in tegenstelling tot vorig jaar, mezelf veel flinker gedragen heb. De traantjes zijn enkel op maandag tevoorschijn gekomen, en ook heel eventjes op woensdag. Want toen viel haar briefje in de brievenbus. Leuk om te lezen, het plezier spatte eruit. En wat ik zo grappig vond was haar zin: “Mama, je zou hier nogal wat foto’s kunnen nemen !”

In afwachting van haar weer ‘live’ te kunnen vastpakken, zet ik hier nog twee springfoto’s die ik nam tijdens haar ‘fotoshoot’ voor haar communie. De foto’s haalden het echte album niet, maar ze weerspiegelen wel wat ze is:

Speels en springerig en bovenal mijn hartendiefje …

7 gedachten over “Straks is ze weer thuis …

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

