Blauw, blauw, blauw …

20 gedachten over “Blauw, blauw, blauw …

  1. Blauw met of zoder paars tintje ze zijn schoon…..Vooral het BLAUWE vergeet-me-nietje…..Ik heb hier nu zo’n pakje zaadjes liggen en ik weet niet of het goed zou zijn deze nu nog uit te strooien???? Heb ik ontvangen van de begrafenis ondernemer ….

    Een fijne dinsdag gewenst. lieve grtjs. van anny

  2. blauw blauw blauw ik hou van jou 🙂

    mooier blauw dan fit blauw,
    zijn die ogen van jou ….

    zing je nog een beetje mama,
    het is al dinsdag 🙂
    wat gaat het snel hé.

    xxx

  3. Bedankt voor je bezoek aan de zwervertjes;)
    en voor het compliment,
    vanwege de snoesjes.

    Ik kan je stelling beamen.
    En als ieder asiel en elke kattenopvang, enkel geholpen kattinnen en katers zou plaatsen, dan zou het zwerfkattenaantal snel slinken en was er veel minder dierenleed.
    Elk jaar vinden er duizenden kittens de dood in asielen door plaatsgebrek, voeg daarbij nog een groter aantal die de huis – tuin en keukendood ondergaan…

    Geen nestjes laten geboren worden door middel van castratie is dé oplossing.

    KATTEN KUNNEN NIET REKENEN MAAR WEL VERMENIGVULDIGEN

  4. Pffff vrouwtje wilde hier al blijven weg dromen toen ze naar je foto’s keek maar hela deze keer mag dat écht niet want ik kom je een héél dikke shih tzuknuffel geven omdat je zo duimde. En je duim werkte want ik ben volop genezen. Dank je om zo’n lieve woorden te posten het beurde ons vrouwtje een beetje op 😉

  5. Ja we zijn weer al halverweg de week, nog 2 dagen en je meisje is terug thuis….Je kijkt er al naar uit he anja…..Onze patrick vertrekt vrijdag voor 3 dagen naar de panne..Hij verlangt er ook zo naar, want als hij terug komt wordt zijn verjaardag gevierd….Geniet van je dag als het kan, want het zal warm zijn!!!!

    Lieve grtjs. van anny

  6. “Ik heb vannacht gekeken en beleefd
    Hoe geen vrouw ooit terugkrijgt wat ze geeft….
    Blauw, blauw , blauw….. ”
    Ja…. bij t zien van je foto’s zou ik spontaan t liedje van The Scene beginnen zingen !
    Leuk !

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

