Creatief met doosjes …

Benodigdheden:

  • twee kartonnen doosjes
  • twee speelse kittens
  • Werkwijze:

  • zet de doosjes bij elkaar
  • oefen twee seconden geduld uit
  • Resultaat:

    13 gedachten over “Creatief met doosjes …

    1. OOOOOOOOHHHHHHH Wat zijn die schone en lief…..K’wou dat ik ze kon knuffelen, ze amuseren zich blijkbaar die twee. En meer of een doos hebben zij nie nodig hoor, ik heb dat hier ook ondervonden…..Maar met het ouder worden zoeken ze nu het beste!!!!!! De zetels…..Maar ja….die beestjes mogen toch ook goed liggen he. Ik wens je een heel mooie zaterdag toe en veel plezier verder met met mini en cliffert….

      Lieve grtjs. van anny

    2. Dag anja, k’ben ik hier weer komen kijken naar die speelse kittens….Ik zie niks liever.;..Ik heb er hier al die mij om 6u komen wekken hebben om buiten te gaan. Dan kan ik nie meer naar bed terug he, ik ben dan wakker. Een fijne zondag gewenst anja, maar t’zal er eentje zijn voor binnen he!!!!

      Lieve grtjs van anny

    Dank je wel om een reactie achter te laten ...

