Overgoten door de zon …

De laatste dagen mochten we niet klagen, de zon was volop van de partij. Met momenten zelfs al wat te warm voor mij, zeker om in het zonnetje te gaan zitten. Op zulke mooie zonnedagen, zou je moeten het geluk hebben om over een stukje bos te beschikken. Onder het verkoelende bladerdak, in een luie zetel een spannend boek lezen, met naast je een heerlijk fris glaasje versgeperst fruitsap. ’t Moet plezant zijn …

Dan denk ik aan de tuin van de mensen waar we onze Cliffert vrijdag zijn gaan halen (er zijn trouwens nog twee katjes die een fijne thuis zoeken). Zij zijn de trotse eigenaars van een pracht van een tuin, met bos. Het noemt dan ook niet voor niks ‘Den Bosrand’. We hebben een rondleiding gekregen doorheen de droomtuin en ik heb mijn ogen echt uitgekeken. Spijtig genoeg had ik mijn fototoestel niet bij, of misschien was het wel een geluk, anders stond ik daar nu nog vanalles te trekken.
Regelmatig zijn er opentuindagen, misschien keren we nog wel ‘ns terug in de zomer, gewapend met fototrekker …

Dan maar een paar ‘zonnige’ bloemenfotootjes van in ‘De Tuinen van Hoegaarden’

19 gedachten over “Overgoten door de zon …

  1. Ik ben even gaan kijken naar de Bosrand…tsjonge!
    Heb net deze voormiddag mijn buxushagen geschoren,…
    als ik dan dit zie: wat een berg werk moet er daar zijn!
    Doen ze dat allemaal zelf?
    Maar ook jouw Hoegaardse bloemen mogen er zijn!
    Groetjes 🙂

  2. * zucht*

    mmmm
    heerlijk om te zien, mama
    maar van mij mogen ze alle tuinen hebben:-)
    ik wil der niet meer in werken, ik heb nu een ander leven ondekt waar in ik veel gelukkiger ben 🙂

    maar om naar te kijken blijft wel mooi hé,
    xxx

  3. even gaan kijken naar de bosrand, dat is daar echt wow zeg!
    tuurlijk moet je volgende keer komen, ik vang je persoonlijk op, je voelt je onder de bloggers direct op je gemak, ik kan het zeker aanraden al had ik ook ‘schrik’ om te gaan

  4. Hallo anja, kom je een fijne midweek toe wensen. T’is nie te geloven dat we weer al halverwege de week zijn he…..hoe is het met cliffert????

    Lieve grtjs. van anny

  5. Genieten zeg…
    Het is zo heerlijk in de zon!
    Ook hier was het nu 2 dagen mooi weer. Mmm… Daar kan ik echt van genieten.
    Vandaag helaas ook weer wat minder, maar ach.

Dank je wel om een reactie achter te laten ...

