Weet niet watjes …

Ze hangen als een gordijntje naar beneden, lichtjes bewegend in de zachte wind. Ik weet alleen niet hoe ze noemen …

25 gedachten over “Weet niet watjes …

  1. Ik weet ook niet hoe ze heten maar ik weet wel dat ik ze héél mooi vind en dat ik ze heel lekker vind ruiken!
    Fijne avond nog Mamapippa!
    Lieve groetjes van Elle

  2. ik zag ze nog nooit, dus zal zeker hun naam niet kennen … maar jij zette hen even zo mooi in het middelpunt der belangstelling … Dan is een naam van geen belang, hun mooi zijn des te meer. Jouw fotokes doen stralen en genieten. Knap !

    Lieve groetjes

  3. Dag anja, dat zijn super fotokes hier…Ik zie het ook als denneappeltjes aan, maar dat is het niet…..Maar prachtig zijn ze in ieder geval wel…..Een fijne dinsdag verder gewenst.

    Lieve grtjs. van anny

  4. GOEIE MORGEN, IK BEN HIER OM JE EEN FIJNE MIDWEEK TOE TE WENSEN…..EN ANJA…NOG GEEN ROSJE GEVONDEN???? BLIJVEN ZOEKEN JE VIND ER BESLIST WEL EENTJE.

    LIEVE GRTJS. VAN ANNY

  5. Natuuuuuuuuurlijk duimen wij hier volop we hopen zo voor jullie dat er een katertje bijzit. Hahahah elke dag gaat vrouwtje piepen op FB of je er iets gezet hebt en ’t gelukt is 😉 Nee nee nieuwschierig zijn we niet hm hm hm maar we vinden ’t zalig dat iemand zo veel moeite doet om een nieuw vriendje te vinden

Dank je wel om een reactie achter te laten ...